نسخه هک کلش کوئست

در این مقاله به نسخه هک، چیت و مود بازی کلش کوئست میپردازیم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کلش کوئست نسخه مود

یکی از جدیدترین و محبوب ترین بازی های استودیو بازی سازی سوپرسل، بازی کلش کوئست میباشد که هم اکنون نسخه مود شده آن با پول بی نهایت در اختیار شما کاربران عزیز می باشد. کلش کوئست یک بازی استراتژیک و ماجراجویی می باشد که تمامی شخصیت های آن شبیه به دیگر بازی های کمپانی سوپرسل نظیر کلش اف کلنز و کلش رویال می باشد. کمپانی سوپرسل هم اکنون نسخه بتای بازی کلش کوئست را در کشور های اسکاندیناوی (فنلاند – سوئد – نروژ – دانمارک و ایسلند) پرده برداری کرده است.

اگر تمایل به نصب این بازی بر روی گوشی های اندروید خود دارید میبایستی که به ای پی های یکی از این پنج کشور وصل شوید و سپس اقدام به نصب آن کنید. در بازی Clash Quest با همراهی قهرمانان یک کشتی غرق شده به جستجو و اکتشاف در جزایر کشف نشده خواهید پرداخت. در این میان با سایر قهرمانان پرمدعا رقابت کرده و با چینش مخصوص و کاربردی نیروهای خود در میدان نبرد، برنده همیشگی نبرد باشید.

با پیروزی های پی در پی و رفتن به مراحل بالاتر شخصیت هایی با توانایی های بیشتر در اختیارتان قرار گرفته که شما می توانید بر اساس توانایی های آنان و متناسب بودنشان آن ها را برگزیده و به بازی بپردازید. شما کاربران عزیز میتوانید با خرید اقلام موجود در فروشگاه ما و پرداخت درون برنامه ای در بازی پیشرفت کنید و از طلسم ها و قدرت های جادویی جادوگران برای موفقیت و پیروزی در بازی استفاده کنید.

کلش کوئست نسخه مود
کلش کوئست نسخه مود
بازی کلش کوئست هم اکنون برای اندروید و ای او اس در اختیار کاربران می باشد:
  • دانلود نسخه مود کلش کوئست برای ای او اس
  • دانلود نسخه مود کلش کوئست برای اندروید

این بازی به صورت رایگان عرضه می شود اما باید بدانید که دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای هم می باشد. بازی کلش کوئست کاملا به صورت آنلاین بوده و برای بازی باید حتما دسترسی کامل به اینترنت داشته باشید. اندروید مورد نیاز برای بازی کلش کوئست 6 و یا بالاتر می باشد. این بازی در دسته بندی استراتژیک قرار می گیرد و نیازی به دیتا و روت ندارد. (البته برای هک و مود شاید برخی از گوشی ها به روت نیاز داشته باشند)

در بازی کلش کوئست شما می توانید در لیگ ها شرکت کرده و قدرت خود را افزایش دهید تا بتوانید برنده میدان نبرد باشید. بازی کلش کوئست یک جانشین موفق برای بازی های کلش اف کلنز و کلش رویال می باشد و در حال حاضر نسخه ی بتای آن کاملا موفق عمل کرده است و طرفداران زیادی را جذب کرده است. در بازی Clash Quest یک بخش جذاب به نام باس فایت اضافه شده است که این بازی را نسبت به سایر بازی های کمپانی سوپرسل متمایز و جذاب کرده است.

بازی محبوب کلش کوئست هم اکنون نیز به صورت نسخه مود شده در اختیار کاربران می باشد.

خواص نسخه مود شده بازی کلش کوئست:
  • پول بی نهایت.
  • بدون نیاز به روت (البته برای برخی از گوشی ها).
  • بدون نیاز به دیتا.
  • گیم پلی عالی و جذاب و اعتیاد اور.

بنابراین به گیمرها پیشنهاد میشود که برای داشتن لحظاتی جذاب و هیجان انگیز نسخه مود شده بازی کلش کوئست را نصب کرده و نهایت لذت را ببرند.

البته این نکته مهم و حائز اهمیت میباشد چرا که نسخه های مود یا شما را بن خواهند کرد و یا به سرور اصلی متصل نخواهید بود لذا به هیچ عنوان اکانت اصلی خود را بر روی نسخه های هک و مود لاگین نکنید.

منبع: کلش کوئست نسخه مود