دانلود بازی کلش کوئست

در این مقاله به بررسی و دانلود بازی کلش کوئست از جدید ترین و جذاب ترین محصول سوپر سل میپردازیم، پس با ما همراه باشید.

آموزش نصب بازی کلش کوئست

کلش کوئست یک بازی ماجراجویانه و استراتژیک است که دارای گیم پلی فوق العاده جذاب میباشد. این بازی نسخه جدیدی از بازی های کلش اف کلنز و کلش رویال میباشد، در واقع این بازی ها یک روند را دنبال میکنند اما این نسخه جدید با تفاوت های کمی نسبت به کلش رویال و کلش اف کلنز به یک بازی فوق العاده تبدیل شده است و طرفداران زیادی را جلب کرده است.

بازی هایی نظیر کلش اف کلنز، کلش رویال و کلش کوئست برگرفته از شرکت سوپرسل میباشند. شرکت Supercell نسخه ی بازی کلش کوئست را در کشورهای فنلاند، نروژ، سوئد، دانمارک و ایسلند پرده برداری کرده است. از این رو برای نصب این بازی شگفت انگیز باید از ای پی این کشورها استفاده کرد.

خلاصه ای از مراحل بازی کلش کوئست

همانطور که گفته شد کلش کوئست نسخه ای جدید از کلش اف کلنز و کلش رویال میباشد و در واقع اساس، قوانین و شخصیت های این بازی ها شبیه به هم است، اما این نکته را باید در نظر گرفت که کلش کوئست مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. در این بازی شما با همراهی قهرمانان و پهلوانان یک کشتی غرق شده به جستجو و اکتشاف در جزایر کشف نشده میپردازید و در این راه با ماجراجویی های شگفت انگیزی مواجه میشوید. در این ماجراجویی ها نیروها و افراد خود را به طور موثری چینش کنید تا بر قهرمانان افسانه ای و پر مدعای حریف مقابل پیروز شوید.

در این بازی باید با استفاده از هوش و ذهن خلاق خود راهکارهایی را استفاده کنید تا دائما برنده میدان باشید تا به مراحل بالاتر دست یابید و با ماجراجویی های پیچیده تر و شگفت انگیز تری روبرو شوید. برای نبردی موفق ابتدا نیروهای خود و طلسم ها را مستقر کنید. همچنین میتوانید با شرکت در لیگ ها غنیمت های بیشتری را به دست اورید و سرباز ها و جادوهای مورد علاقه خودتان را ارتقا دهید.

با پیروزی های پی در پی و پیشرفت در بازی شما میتوانید به نیروهای جدید با قابلیت های بالاتر و برتری دست یابید و همچنین سلاح ها و آیتم های خود را ارتقا دهید.

شما میتوانید با خرید جم از فروشگاه معتبر ما به سرعت پیشرفت کنید و لذت متفاوتی از این بازی را تجربه کنید.


آموزش نصب بازی کلش کوئست برای اندروید
برای نصب این بازی شگفت انگیز و خارق العاده بر روی اندروید مراحل زیر را طی کنید:
1- یک حساب گوگل پلی نروژی، فنلاندی،سوئدی، دانمارکی و یا ایسلندی را به دلخواه خود ایجاد کنید.

2- برای ایجاد حساب گوگل پلی کشورهای ذکر شده میبایستی ای پی خود را به یکی از این کشورها تغییر دهید.

3- جهت تغییر ای پی به یک فیلتر شکن احتیاج دارید.

4- پس از اتصال نرم افزار تغییر ای پی به کشور مورد نظر از میان 5 کشور ذکر شده، حافظه کش گوگل پلی را پاک کرده و آن را ببندید و دوباره باز کنید.

5- دراین مرحله به گوگل پلی رفته و بازی کلش کوئست را جستجو کنید.

6- بازی را دانلود کرده و جهت نصب کامل ان وی پی ان را روشن نگه دارید.

پس از نصب کامل بازی میتوانید نرم افزار تغییر آی پی خود را خاموش کنید چرا که برای بازی کردن Clash Quest نیازی به روشن بودن نرم افزار تغییر ای پی نیست. اکنون میتوانید با داشتن این بازی سرگرم کننده بر روی اندروید خود نهایت لذت را ببرید و با به کارانداختن ذهن خود جهت برد در این بازی، آن را تقویت کنید.

اموزش نصب بازی کلش کوئست بر روی ایفون یا ای پد

جهت نصب بازی Clash Quest بر روی ایفون و یا ای پد خود مراحل زیر را دنبال کنید تا با مشکل مواجه نشوید:

1- در ابتدا باید به اپ استور رفته و از اپل ای دی فعلی خود خارج شوید.

2- با کلیک بر روی ورود به سیستم یک اپل ای دی جدید ایجاد کنید.

3- در این مرحله از میان 5 کشور ذکر شده نروژ را به عنوان منطقه خود انتخاب کرده و بقیه جزئیات را نیز تکمیل کنید و سپس بر روی کلمه (بعدی) کلیک کنید.

4- پس از پر کردن سایر جزئیات کلمه (هیچ کدام) را به عنوان شیوه پرداخت انتخاب کنید.

5- کدی را که در ایمیل تان ارسال شده است را وارد قسمت مورد نظر کنید.

6- حال شما به اپ استور نروژ دسترسی پیدا کرده اید. کافیست بازی کلش کوئست را جستجو کرده و ان را دانلود کنید و با این بازی لحظاتی لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

منبع: آموزش نصب بازی کلش کوئست