حل مشکل خرید جم کلش اف کلنز

برای حل مشکل خرید جم کلش اف کلنز و سایر نکات کلیدی آن، مقاله را مطالعه نموده و از مطالب کاربردی ما استفاده کنید.

آموزش خرید جم بازی کلش اف کلنز

شاید تا الان برایتان این سوال پیش آمده باشد که چگونه میتوانیم در بازی کلش آف کلنز پیشرفت بهتری داشته باشیم و سطح و امتیاز خود را با سرعتی بیشتری بالا ببریم؟ اگر شما هم به دنبال جواب این سوالات هستید با ما همراه باشید.

بازی کلش اف کلنز چیست

کلش اف کلنز یا جنگ قبایل یک بازی ویدئویی استراتژیک و جذاب برای موبایل است که توسط کمپانی محبوب سوپرسل (سازنده بازی های کلش رویال، براول استارز، بوم بیچ، راش وارز و هی دی) توسعه و منتشر شده است. بازی کلش آف کلنز هم برای سیستم عامل اندروید و هم آی او اس منتشرشده است. Clash of Clans یکی از پر طرفدار ترین بازی های دنیاست که به صورت رایگان در سال 2012 توسط کمپانی سوپر سل منتشر شد.

بازی کلش اف کلنز رتبه بالایی در گوگل پلی دارد که نشان دهنده محبوبیت این بازی بین گیمر ها می باشد. در بازی کلش آف کلنز شما در یک دهکده قرار خواهید گرفت و با توجه به امکاناتی که در اختیار دارید دهکده خود را به بهترین شکل ممکن بسازید. در این بازی داشتن یک استراتژی صحیح بسیار اهمیت دارد تا بتوانید در مقابل حمله هایی که از سمت قبیله های دیگر صورت میگیرد از دهکده خودتان دفاع کنید و امپراطوری خود را تحت هر شرایطی حفظ کنید.

شما باید نیروهای جنگی مخصوص به خود را داشته باشید، به آن ها آموزش دهید و سربازان خود را برای جنگ آماده کنید. همچنین ساختمان ها و قلعه های دهکده را محکم بسازید تا زمانی که دشمن به شما حمله کرد در مقابل دشمن دفاع خوبی داشته باشید. در واقع در این بازی توانایی فکر کردن و تصمیم گیری صحیح حرف اول را میزند.

آموزش خرید جم بازی کلش اف کلنز
آموزش خرید جم بازی کلش اف کلنز
جم بازی کلش اف کلنز

شما با داشتن یک استراتژی خوب می توانید توانایی های خود را به رقیبان خود نشان دهید و از این بازی هیجان انگیز لذت ببرید; در کل شما می توانید یک دهکده و یک امپراطوری قدرتمند را برای خود بسازید. از دیگر نکات مثبت این بازی آنلاین بودن آن است که این امکان را به شما میدهد که با هزاران بازیکن از هر جای دنیا به صورت آنلاین بازی کنید.

گرافیگ بازی و انیمیشن های موجود در بازی به گونه ای طراحی شده است که هر بازیکنی را جذب خود میکند. همچنین محیط بازی به گونه ای طراحی شده است که بازی را خسته کننده نمی کند و محیط برای کسانی که بازی را انجام می دهند به هیچ وجه تکراری نمی کند. گیم پلی این بازی بسیار ساده و کلاسیک است و همچنین صدا گذاری عالی در این بازی از نکات قابل توجه است. وجود جم بازی کلش اف کلنز و پیشرفت با جم نیز از دیگر قابلیت های مطرح این بازی است که در ادامه به ظور مفصل به آن میپردازیم.

این مقاله جذاب را بخوانید: کلن کستل در کلش اف کلنز

ویژگی های بازی کلش آف کلنز
  • گرافیک بسیار جذاب و صدا گذاری بی نقص در بازی.
  • ساخت یک دهکده مطابق با سلیقه خودتان و سفارشی سازی دهکده.
  • استفاده از سلاح هایی برای دفاع از قلعه خود مثل: توپ، برج تیر اندازی، نارنجک و تله.
  • مبارزه با پادشاه جن ها و یا به صورت مولتی پلیر.
  • امکان شرکت در جنگ های آنلاین با تمام بازیکنان سراسر دنیا.
  • امکان شکست دشمنان و به دست آوردن منابع و غنیمت های جنگی.
  • پشتیبانی از زبان فارسی.
  • امکان چت کردن با دوستان خود و افراد دیگر.
  • امکان ساخت کلن با اعضای خانواده و دوستان.
گیم پلی بازی کلش آف کلنز

Clash of Clans بازی چند نفره آنلاین در سبک استراتژیک می باشد. در این بازی شما باید به یک کلن وارد شوید، بخش اصلی این بازی مبارزات بین کلن ها می باشد شما باید به عنوان یکی از اعضای این قبیله به اعضای دیگر کلن کمک کنید و در همه شرایط در کنار اعضای قبیله باشید. در بازی کلش اف کلنز شما نیاز به منابع اصلی دارید که برای خرید آن ها باید الماس یا همان جم و طلا یا اکسیر به دست بیاورید.

برای به دست آوردن این موارد یا باید به قبیله های دشمن حمله کنید و از آن ها غنیمت بگیرید و یا از طریق پرداخت درون برنامه ای الماس (جم) بخرید و حساب خود را شارژ کنید. در بازی کلش اف کلنز علاوه بر این که باید مدام به قبایل دشمن حمله کنید، توانایی دفاع از امپراطوری خود را نیز داشته باشید در واقع هم باید به دفاع و هم باید به حمله توجه کنید.

جم کلش آف کلنز
جم کلش آف کلنز
کاربرد جم  بازی کلش اف کلنز

به غیر از اکسیر و طلا، در بازی کلش اف کلنز از الماس هایی (جم) به عنوان پول استفاده می شود. از الماس ها برای انجام کارهای متفاوت میتوانید استفاده کنید، با حمله کردن به دهکده دیگران می توانید این الماس ها را به عنوان غنیمت به دست آورید (دهکده شب) اما جم به اندازه اکسیر و طلا فراوانی ندارد.

جم ها باعث می شوند بازی با سرعت بیشتری پیش برود، از مدت زمان ساخت و ساز ساختمان ها گرفته تا مدت زمان تمرین دادن سربازان. در کل استفاده از جم بازی کلش اف کلنز باعث می شود سطح بازی شما سریع تر ارتقا یابد.

آموزش خرید جم کلش آف کلنز

برای ارتقا سطح خود در بازی و همچنین به دست آوردن منابع مختلف در بازی به الماس یا جم نیاز دارید که چند راه برای به دست آوردن آن وجود دارد، یکی از این راه ها حمله به دهکده های دشمن (دهکده شب) می باشد که شما میتوانید با شکست دشمن جم هایی به عنوان غنیمت به دست آورید که البته در این روش الماس (جم) زیادی به دست نمی آورید.

راه دیگر خرید جم از طریق پرداخت درون برنامه ای بازی کلش آف کلنز می باشد که متاسفانه در ایران امکان دسترسی به فروشگاه بازی و خرید جم به صورت مستقیم نمی باشد. اما بهترین و سریع ترین راه برای دریافت الماس، خرید جم کلش اف کلنز با قیمت مناسب از سایت ما می باشد. وارد سایت ما شوید بسته الماس مورد نظر خود را انتخاب کنید، با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و بعد از پرداخت هزینه، الماس های خود را خیلی سریع و راحت دریافت کنید.

منبع : آموزش خرید جم بازی کلش اف کلنز