اموزش وصل شدن به سوپرسل ایدی در کلش اف کلنز

ما در این مطلب به اموزش وصل شدن سوپرسل ایدی در کلش اف کلنز میپردازیم، با ما همراه باشید تا گام به گام این آموزش را در اختیار شما قرار دهیم.

کلش اف کلنز

کلش اف کلنز یک بازی زیبا و حرفه ای در سبک استراتژی میباشد که به صورت حرفه ای و جذاب خود را در سال های گذشته نمایش داده است و تا به امروز نیز شاهد هیجان خاص این بازی میباشیم. کلش اف کلنز توسط شرکت Supercell در سال 2012 منتشر شد و در مدت کمی به محبوبیت جهانی رسید. در بازی کلش اف کلنز میبایست به تشکیل و هدایت یک دهکده کوچک و ناچیز بپردازید تا به مرور آن را به پادشاهی بزرگ تبدیل کنید.

همچنین شما با در اختیار داشتن نیروهایی به غارت دیگر دهکده ها خواهید پرداخت و برای خود افتخارات و جوایزی کسب خواهد کرد. همه اینها فقط چکیده ای از بازی Clash of Clans میباشد، در ادامه تیم مجرب و پرسابقه ما به آموزش اتصال بازی کلش آف کلنز به اکانت سوپرسل خواهد پرداخت. با ما همراه باشید تا از جدیدترین روش ها و ترفند ها شمارا آگاه کنیم.

آموزش اتصال بازی کلش آف کلنز به اکانت سوپرسل

برای دیدن آموزش تصویری اتصال بازی کلش اف کلنز به اکانت سوپر سل بر روی لینک زیر ضربه بزنید

در این بخش به آموزش اتصال بازی کلش آف کلنز به اکانت سوپرسل ( آموزش لینک کردن سوپرسل آیدی به بازی کلش اف کلنز ) میپردازیم. در قدم اول میبایست بازی کلش اف کلنز را انتخاب کنید تا وارد بازی شوید. پس از اینکه بازی لود شد از سمت راست آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات بازی کلش اف کلنز شوید. بعد از آن در قسمت بالا نوار آبی رنگ کله Disconnected را میبینید بر روی آن ضربه بزنید. اگر دارای اکانت سوپر سل میباشید کافیست بر روی LOG IN ضربه بزنید در غیر اینصورت کلمه Register Now را انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا ادامه راه را با یکدیگر طی کنیم.

همان طور که ذکر کردیم در صورت نداشتن اکانت سوپر سل لازم است کلمه Register Now را انتخاب کرده تا به صفحه مربوطه وارد شوید، سپس گزینه CONTINUE را انتخاب کرده تا فیلد های مربوطه برای شما نمایش داده شود در کادر اول ایمیل مربوطی که میخواهید به اکانت کلش اف کلنز شما متصل شود را وارد کرده و در کادر دوم دوباره همان ایمیل را تکرار کنید. بعد از طی این موارد بر روی دکمه آبی رنگ بنام REGISTER ضربه بزنید. بعد از آن از طرف سوپر سل ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که حاوی کدی میباشد، کافیست کد 6 رقمی را در کادر مربوطه که برای شما نمایش داده شده است وارد کنید و بعد از آن OKAY را زده تا اتمام کار شود. همچنین میتوانید برای سوپر سل آیدی خود نام و آواتار دلخواه را برگزینید.

همچنین برای صحت از درستی مراحل بالا کافیست وارد تنظیمات بازی کلش اف کلنز شوید و در قسمت بالای نوار آبی رنگ با دیدن کلمه CONNECTED متوجه خواهید شد که اکانت Clash of Clans شما بدرستی متصل شده است. همچنین این نکته را به یاد داشته باشید برای اینکه اکنت کلش اف کلنز خود را بر روی گوشی دیگری اجرا کنید کافیست ایمیل مربوط به سوپر سل آیدی خود را وارد کنید و نکته دیگر برای خرید جم کلش اف کلنز کافیست سوپر سل آیدی را در اختیار تیم ما قرار دهید.

با مطالعه موارد فوق دیگر نگران از دست دادن اکانت کلش اف کلنز خود نباشید و به راحتی اقدام به ثبت اکانت خود کنید.

منبع: آموزش اتصال بازی کلش آف کلنز به اکانت سوپرسل