مشکل وصل نشدن کلش اف کلنز به گوگل پلی

Clash Of Clans

کلش اف کلنز الگوی تمام بازیهای استراژیک امروزی است. در سال 2012 شرکت سوپر سل با خلق بازی کلش اف کلنز درخشش بینظیری به بازیهای تلفن همراه بخشید که در نوبه خود بینظیر عمل کرده است. در ادامه به بررسی یکی از قسمت های مهم کلش اف کلنز خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید تا مشکل وصل نشدن کلش اف کلنز به گوگل پلی را برای شما عزیزان شرح دهیم.

بروز رسانی گوگل پلی و پلی استور

برای اینکه اکانت بازی کلش اف کلنز را بر روی اکانت گوگل خود ذخیره کنید نیاز است از اخرین اپدیت گوگل پلی سرویس و گوگل پلی استور استفاده کنید. حتما از بروز رسانی بودن این دو برنامه اطمینان حاصل کنید تا موقع ساین این و لاگین بازی به مشکلی برخورد نکنید.

 مشکل وصل نشدن کلش اف کلنز به گوگل پلی

حذف اکانت گوگل و لاگین مجدد

یکی دیگر از راه های حل مشکل وصل نشدن اکانت کلش اف کلنز به گوگل پلی، به این صورت میباشد که در ابتدا میبایست وارد تنظیمات موبایل شوید و با انتخاب Accounts اقدام به حذف اکانت گوگل خود کنید و سپس مجددا اکانت را لاگین کنید.

خالی کردن کش و دیتای Google Play Services

اگر با انجام مراحل قبل باز هم مشکل شما حل نشد! جای نگرانی نیست، کافیست کش و دیتای گوگل پلی سرویس را حذف کنید. برای اینکار به قسمت تنظیمات گوشی بروید سپس در بخش Apps یا All Applications گوگل پلی سرویس را پیدا کنید و با انتخاب گوگل پلی سرویس، به سربرگ مربوط به Cache و Data برفته و گزینه Clear Cache و Clear Data را انتخاب نمایید.

کلش اف کلنز

نکات کلی برای حل مشکل وصل نشدن اکانت بازی کلش اف کلنز به گوگل پلی

  • آخرین آپدیت بازی را بر روی گوشی خود نصب کنید.
  • از صحت و درستی اکانت گوگل خود اطمینان لازم را کسب کنید.
  • در بعضی مواقع با استفاده از نرم افزار تغییر آی پی این مشکل به راحتی برطرف میشود.
  • آخرین ورژن گوگل پلی سرویس و پلی استور را نصب کنید.
  • اگر پس انجام مراحل بالا مشکل شما برطرف نشد یا با اروری مواجه شدید، میبایست یک بار تلفن همراه خود را ریستارت کنید و سپس وارد بازی کلش اف کلنز شوید و اقدام به Sign in کنید.

امیدواریم که مطالب فوق مشکل شما را حل کند.

سپاس از همراهی شما عزیزان.

Published By
admin

2 Comments

علی

سلام وقت بخیر…چرا بازی کلش من یهو گزینه گوگل پلی اش حذف شده؟؟چیکار کنم‌که کنار گزینه فیس بوک ،گزینه گوگل پلی هم ظاهر شود؟؟؟

علی اکبر

سلام من تمام کارهای بالا رو انجام دادم
اما نتیجه ای رخ نداد
اصلا نمیره که جیمسل ها رو نشون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *